Idus

Alla inlägg den 15 september 2010

Val

Av Ida - 15 september 2010 18:36

Jag tycker man ska rösta på vad man vill!! Men är minst sagt trött på allt tjafsande om det på fb. Går man ut med vad man röstar på riskerar man diskussioner. Så är det!! Då får man ta det! Jag väljer inte att tala om för alla vad jag ska rösta. Det berättar jag för de jag känner inte fb vänner. Mitt val av parti väljer jag att diskutera med de jag känner och känner mig trygg med. Varför? Jo för jag vill inte och känner inte att jag ska behöva ta onödiga konmentarer. Ibland undrar man om endel får betalt för att propagera för ett vist parti. Märks det att jag är irriterad?! ;)

Av Ida - 15 september 2010 17:47

Startade upp datorn innan och var taggad för bloggning men donglen ville inte funka :( bli då ett inlägg från iphonen i stället. Trist då jag inte får in några bilder :(i dag har jag varit och är grymt instabil :( vet att det beror på att jag har ägglosning men även för att jag stressar och kör 100% på jobbet och på fritiden. Lagom vet jag inte vad det är tyvärr. Men jag hoppas att jag ska kunna lära mig nån gång!I morgon har jag tid hos kiropraktorn, tack gode Gud för det min rygg värker!!! Sen ett annat besök som ska göra väldigt gott. I morgon kommer även älsklingen hem och jag hoppas att det ska innebär lite bättre natt sömn för mig. Nu vaknar jag för minsta lilla.....Deppigt inlägg jag vet men så är det just nu. Jag gör vd jag kan för att ändra på det. Ringde gyn i dag för att få tid för att sätta in en hormonspiral. Den ska förhoppnings göra mitt liv lättare och de Peters med. Han får allt, det är han jag retar mig på när hormonerna sätter in och det är inte kyl för någon av oss. Jaja mer om det en annan gång. Har gjort lera dag,kul tyckte barnen :) bad sen mysa i sängen !!

Ovido - Quiz & Flashcards