Idus

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ida - 1 september 2010 19:49

Ja sista natten självmed barnen denna veckan. I morgon kommer pappa Peter hem. Wictor frågade idag om pappa var död.. Han fick ringa och frågade. Han har mycket tankar om döden vår fina kille. Idag har jag varit så trött och slö. Sov efter jag lämnat barnen. Efter jag hämtad dem sen åkte vi hem. Fixade lite här hemma men svetten rann från mig och jag fick lägga mig. Sen körde vi till mina föräldrar och fick mat. Gott!!!Nu sover Maja, wictor kollar på film. Jag ska ta en Alvedon för skallebangen.. Kanske hjälper det mot min yrsel också'. Den är inte rolig i dag.

Av Ida - 1 september 2010 10:01

Förkylningen har nått host stadiet. Hostar så jag nästan kräks. Ringde jobbet innan och sa att jag inte kommer i morgon, blev inte så vänligt bemött. Förstår att de inte gillar att jag är hemma. Men vem f*n gör det. Inte jag!Gillar mitt jobb massor men i bland önskar jag mig ett annat.... Som typ idag! Hatar att ha dåligt samvete när jag inte kan göra något åt situationen. När jag är sjuk ligger alltid mitt fokus på att kunna jobba så snabbt som möjligt! Det vet de som känner mig...Jag söker hjälp och lösningar själv och kräver hjälp. Jag hade kunnat bli sjukskriven och låtit alla andra lösa det runt mig. Men nej jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara frisk och jobba!!Jag håller mina öron och ögon öppna för andra jobb så är det.. Tyvärr säger jag!!Så nu har jag morrat klart och ska sluta tycka synd om mig!

Ovido - Quiz & Flashcards