Idus

Alla inlägg den 8 september 2010

H&M

Av Ida - 8 september 2010 19:11

Gillar deras kläder. Kanske främst dam och herr men barnkläderna är också fina.

Lite smakprov från höstensmode.

         




Av Ida - 8 september 2010 18:30

Vi har haft lite att göra med dem i dag. De hade ringt om endel dagar för Peters del som han inte begärt ersättning för utan bara anmält. Schysst tycker jag! Men det tar tid och kratf..som jag tyvärr inte har nu. Är trött och ar huvudvärk, barnen är GALNA minst sagt och får utbrott.

Maja sa till Peter när vi åt middag "titta inte på mig" Kaxiga unge. Kan man låta bli att skratta då?! Trots att man är irriterad över att under hela matlagning gnällt och velat bli buren.

 I morgon ska de till dagmamman igen Peter ska vila sig, vilket han behöver. Han var snäll som tog dem trots att han är sjuk i dag så jag kunde jobba. Vi har i allafall gjort några glada ;-)

Helgen är planerad trots att vi sagt att vi ska ha en mysig hemma kväll. Men det är roliga och trevliga saker så då gör det inget.

Fredag ska vi till min farmor på kalas...ryktet säger smörgåstårta. Mums!

Lördag på dagen aktivet på dagen med barnen på em/kväll till Svenne och Madde. Ska bli kul!

Söndag...om jag inte glömt något så är den obokad. På kvällen åker Peter till Mönsterås igen...Ska passa på att mysa extra mycket innan han åker! <3


En bild på fina goa barnen!! (bild från början av året)

  

hej

Av Ida - 8 september 2010 14:46

Är hemma efter en helt ok dag på jobbet. Mycket tankar i den här hjärnan som förövrigt är helt normal enligt röntgen svaren, Jippi till det!

Dock ska jag till läkaren igen den 20/9 för fortsatt utredning. Fram tills dess...försök ha ett drägligt liv och ät alvedon var svaret. Det ska nog gå. Men jag har inte tålamod, det vet de som känner mig.


Har inte så mycket mer att skriva just nu återkommer säkert :-)

Ovido - Quiz & Flashcards