Idus

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Försäkringskassan

Av Ida - 8 september 2010 18:30

Vi har haft lite att göra med dem i dag. De hade ringt om endel dagar för Peters del som han inte begärt ersättning för utan bara anmält. Schysst tycker jag! Men det tar tid och kratf..som jag tyvärr inte har nu. Är trött och ar huvudvärk, barnen är GALNA minst sagt och får utbrott.

Maja sa till Peter när vi åt middag "titta inte på mig" Kaxiga unge. Kan man låta bli att skratta då?! Trots att man är irriterad över att under hela matlagning gnällt och velat bli buren.

 I morgon ska de till dagmamman igen Peter ska vila sig, vilket han behöver. Han var snäll som tog dem trots att han är sjuk i dag så jag kunde jobba. Vi har i allafall gjort några glada ;-)

Helgen är planerad trots att vi sagt att vi ska ha en mysig hemma kväll. Men det är roliga och trevliga saker så då gör det inget.

Fredag ska vi till min farmor på kalas...ryktet säger smörgåstårta. Mums!

Lördag på dagen aktivet på dagen med barnen på em/kväll till Svenne och Madde. Ska bli kul!

Söndag...om jag inte glömt något så är den obokad. På kvällen åker Peter till Mönsterås igen...Ska passa på att mysa extra mycket innan han åker! <3


En bild på fina goa barnen!! (bild från början av året)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards