Idus

Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

ny vecka

Av Ida - 23 juni 2008 09:21

Idag ställde jag klockan för att gå upp och ringa doktorn. Han var så klart ledig men fick prata med en annan. Jag ska dit på måndag om en vecka och ta prover och kolla sköldkörteln. Hon jag pratade med sa att det kan vara så att jag har problem med den och att det är därför jag mår som jag mår.

Känns dock lite tråkigt att behöva vänta en vecka.

Tycker även mitt illamående är tillbaka men det kan bero på att jag inte mår så bra.


Peter är ledig idag och vi ska till tandläkarn med Wictor.

PÅ torsdag ska jag på 2 månadersamtal på BVC och på fredag ska vi till BUP.

Sen blir det nog att vi åker iväg till helgen med husvagnen, mina föräldrar följer oxå med.


Midsommar firade vi här hemma med Lauris, Henrik och deras Astrid (bebben i magen med såklart)

Sen var även Lina, Shorty och deras Ellen och hunden Alise här.

Det var jätte trevligt.


På midsommardagen kom Peters bror med familj från Malmö hit, vi tog det lugnt och beställde mat.

Igår var vi på 65 årskalas, Peter mamma fyllde för ett par veckor sen.


Så det har varitr full fart och det märks vill jag lova.

Min ångest vill inte ge med sig och jag hatar det verkligen, i torsdags bröt jag ihop totalt och jag och pappa åkte iväg och pratade, skönt!

Han är så bra att prata med min pappa.

 Hoppas att det snart ska vända!

 
 
Lisa

Lisa

23 juni 2008 12:29

Hoppas du mår bättre snart... :)

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lauris

23 juni 2008 12:48

hej hej!
Idag lämnade jag Astrid på föskolan o stack till jobbet. Henrik o jag är grymt förkylda så hade mest lust att stanna hemma. Men icke! Efter jag vat tpå jobbet i knappt två timmar ringde de o sa att Astrid är sjuk. Igen...Hmm... Pappa ska komma sen o lyssna på henne för o se om hon har lunginflammation. Hostat nåt så grymt nu när hon skulle somna. Lillan...:-(
Men de var ju inte utan att ja tyckte det var skönt att få gå hem med tanke på hur jag själv mår. Usch! Huvudet dunkar, näsan rinner o ja känner mig allmänt kass.
Nu ska jag lägga mig o sova så jag orkar ta hand om lilla gummsi i eftermiddag.
Hoppas ni får en bra dag idag!!!
Hörs kanske sen!'
Kram kram

 
Emilie

Emilie

23 juni 2008 13:18

Va jobbigt ni har det...

Tycker det är bra att du ska ta prover för hypertyeros. Jag vet hur det känns när man bara vill sjunka genom golvet eller sätta sig i en hörna och gråta.

Medicinen är i regel svårinställd men dom som vet säger att när värdena är stabilla mår man jättebra igen.

Många kramar Emilie

http://emilai

 
maleena

maleena

23 juni 2008 18:06

hej.
hoppas du mår bättre snart.. man känner sig hjälplös när man inte kan hjälpa till =( skickar massa kramar till dig!

kram kram

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

23 juni 2008 18:24

Hej underbara Ida! Tänker på dig en massa. Ringer dig imorgon... KRAMAR!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards