Idus

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Ida - 10 juni 2008 13:25

Alla prover var bra hos doktorn, HB var 145 och blodsockret 5.0

Doktorn trodde även att jag hade lite visrus på balansnerven.

Jag hade det för ca ett år sedan så han sa att det kan komma och gå lite så.

Han tyckte även BLTR var bra för min längd men att jag kunde reagera på det i och med att jag har legat högre innan. Hoppas att det släpper snart!


Nu ska vi snart ner till min pappa och mamma, mamma ville möta mig i och med att jag är yr. Så jag ska snart ringa henne.


Peter har åkt till jobbet och allt är som vanligt igen, skönt! :-D

Av Ida - 10 juni 2008 08:23

Idag fyller min pappa år, GRATTIS!

Jag och barnen ska ner i em, Peter jobbar ju em idag och ons,torsdag oxå..


Jag ringde doktorn nu i morse och ska dit 9.15 för provtagning :-(

Fast jag tycker det är skönt att gå dit så jag får veta om det är ngt fel på mig.



Ovido - Quiz & Flashcards