Idus

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Ida - 7 juni 2008 17:46

Idag har vi verkligen vait i farten hela dagen.

Vi har puttat bort husvagnen en bit och sen satt upp förtältet, såå fint. Vill ju kolla så det är helt innan vi åker i väg i sommar. Det är ju nytt men man vet ju aldrig.

Maja har legat under ett parasoll som har UV skydd.

Mamma, pappa och Martin var här och åt korv och lämnade bilen vi ska ha så länge.

Emilie kom även in på besök, eller ja Malte sprang in till oss, kul :-D


Wictor är så trött så han sover en liten lite snutt sen ska vii väg och handla bröd, mjölk och sånt.

Ikväll blir det slapp, sååå trötta är vi!

Av Ida - 7 juni 2008 08:52

I natt har Maja ätit mer, vid 3, 5 och 8 och hon somnade vid 23. Men det är ok. Hon äter och somnar sen igen. Inget bus på natten inte :-D

Igår var vi hos mamma och pappa i stortsett hela dagen. Åt och drack, vissa mer än andra, hahaha!


Idag få vi se hur vi gör med rockfestivalen....


Har varit yr nu några dagar vet inte om det beror på värmen, ammningen och dricka. Eller att det var mycket med kalaset förra helgen så jag är slut för det, eller allt med mormor. Tror att det kan vara allt. Känner mig så instabil... Trodde att mensen var på väg, kan ju vara så att det är den som är på G eller att avslaget har valt att komma tillbaka igen efter veckor av uppehåll...

Är nog så att min kropp säger ifrån att jag måste ta det lite lugnare.


Jag kan ju inte ta in att det bara var 6 veckor sen jag födde barn...Jag har ju hållt på i samma tempo som nu sen Maja var född i stortsett. Så det kanske inte är konstigt att jag känner mig slut! Sån är jag kör på till jag stupar!

Ovido - Quiz & Flashcards