Idus

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Ida - 19 juni 2008 09:58

Så fort räkningarna är betalde så börjar jag oroa mig för månaden efter.
Vet inte hur många ggr jag säger till Peter varje månad att vi nog inte klarar det.

Denna månaden är en sån månad, jag har räknat på det flera ggr och har knappt fått i hop det. Idag bad jag Peter ringa sitt löne kontor, hahaha!

Nu fick jag ett sms och det verkar som vi har massa över denna månaden!

:-D

Fattar inte att jag håller på som jag gör, inte konstigt att jag mår dåligt egentligen, bara jag själv som ska fatta det och sluta!


Jag hade tänkt att verkligen sova ut idag nu när lilleman är hos mina föräldrar menicke, lilla loppan har vaknat och ätit massa och är pigg som en lärka.

Hon är lite snorig så det kan vara det :-)



Ovido - Quiz & Flashcards