Idus

Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Ida - 30 juni 2008 18:26

Jag tog en välförtjänt bloggpaus och det kommer nog inte bli så mycket bloggande på ett tag.

Tar liksom lite paus i mitt liv och gör det som faller mig in.


I torsdags fick jag en rejäl panikattack efter att ha kommit hem från mamma o pappas. Fick ringa mamma o pappa och tillbringade kvällen med dem. Klarar inte av att vara själv.

På fredagen var jag o peter på BUP, ett jätte bra möte. De sjukskrev mig så att Peter ska vara hemma och vara föräldrar ledig. Jag ska tänka lite mer på mig själv, sänka mina krav, sova m,m.

Efter det åkte jag, Peter, Wictor ,Maja , Mamma och Pappa till Ölad över helgen. På lördag natten fick dock Peter och mamma åka till barnakuten i Kalmar med Wictor som fick astma attack :-(

På söndag morgonen vaknade Wictor och sa att han hade ont i örat.

Vi ringde jourcentralen på vägen hem och fick tid på em. Där konstaterade de sprucken trumhinna.

Idag har jag varit och tagit prov för att kolla sköldkörteln (svar på fredag) sen hämtat ut medecin till Wictor....

måste gå Maja GALER!!!

Ovido - Quiz & Flashcards