Idus

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Ida - 18 juni 2008 22:49

I  kväll kom mamma uppom när hon var ute och gick med deras hund Anton.

Wictor ville följa med henne hem, så det bestämdes att hans kulle sova där tills i morgon. En överlycklig Wictor ropade "hejå" minst 50 ggr innan de gick. Vi fick goa pussar och han vinkade glatt när han gick iväg med sin mormor :-D

Hans mamma längtar dock sååååå efter sin goa son!


Jag, Peter och Maja har kollat på urusel fotboll.

Man är värsta coachen till spelarna och vet bäst när man kollar, hahaha!

Peter kommentar till Zlatan: "måste du få bollarna serverade till dig eller??" hahaha! Höll på att skratta ihjäl mig och pikade Peter resten av matchen genom att härma honom! hahaha!

 Maja skrek och gnällde sig igenom nästan hela matchen, kvällskriket vill inte ge med sig alltså!

Idag skrattade hon riktigt när mormor busade med henne. hon har gjort det innan men inte så här mycket :-D Goa unge!

I morgon ska jag och Maja hämta pappa Peter från jobbet och passa på att handla i olofström, blir kanske ett besök på lindex, me love Lindex i olofström!

sen ska vi hem och städa innan vi hämtar Lilleman!!!!!!!!

älsklings gossen nr 1

Av Ida - 18 juni 2008 12:20

Skönt att besökarna på min blogg ökar, önskar att kommentarerna med gör det ;-)

Nej men helt ärligt så är det  ju faktiskt roligare att blogga när man får kommentarer.

Ska bli duktigare på att kommentera jag med :-D


Av Ida - 18 juni 2008 12:13

Nu har jag lagt ut lite kläder till försäljning på tradera

http://www.tradera.com

Spännande, första gången jag gör det, har bara köpt där innan.

Nästan alla Majas kläder kommer från tradera för tillfället :-D

Wictor är det svårare med, tycker inte man kan hitta fina billiga kläder där till honom längre. Pojkar i den åldern sliter ju rätt bra på sina kläder :-D


Laura/sivan: Vill du hjälpa mig sen när jag ska frakta det?? Kanske du kanta med din våg på midsommar så jag kan få väga det??? :-D


De ringde från BUP innan, fick tid på fredag nästa vecka och de ville att Peter med skulle med...

Vet egentligen inte hur jag känner för att han ska med samtidigt som jag tror att det kan vara bra. Tur att han är ledig hela dagen, hade kännt jobbigt om han skulle i väg och jobbat Em efter besöket där.

Av Ida - 18 juni 2008 10:38

allt gick bra på BVC Maja som nu mera är en liten klump ;-)

Hon väger 5005 g. Är så skönt att se att ammningen ger resultat denna gången!

Där efter körde vi till mina föräldrar, har inte träffat dem på flera dagar. Dit kom även min lillasyster och sambo för att lämna deras katt. De ska till Rättvik + lite andra ställen och åker i dag.

Vi körde hem till dem sen för att kolla in deras nya in köp , en beach buggy (tror det stavas så)

Hoppas att få mig en tur sen :-D Wictor älskade att så och låtsas köra i den!

Peter fick även garage nycklarna, han ska nämligen vara MC vakt, hahaha!

Han har fjäskat in sig hos min lillasyster och ska få låna hennes motorcykel. Gissa om han är glad :-D


Igår kände jag mig lite bättre, höll på att börja gråta när vi var på BVC och jag pratade med vår BVC"tant". Men ska prata mer på torsdag när jag ska på 2 månaderssamtal.


Idag känns det oxå bättre så här långt. Jag , Wictor och Maja sov till halv tio. Maja åt dock vid 6 och 9. Men då ligger jag och halv sover när jag ammar :-D


Ovido - Quiz & Flashcards