Idus

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Ida - 12 juni 2008 17:05

Efterkontrollen gick bra, min BM fick förhinder så jag fick gå till Malin i stället. det gick jätte bra.

Hon sa att min yrsel kunde bero på att jag inte dricker tillräckligt. Men skulle det inte bli bättre skulle jag be doktorn ta prov på sköldkörtlen.

 Efter det åkte vi tuill mormor som kommit till boendet igen.

Mormor var så glad över att träffa Wictor och Wictor glad över att träffa mormor Frida :-D


I morgon fm åker vi till Malmö på student firande, kul!

Av Ida - 12 juni 2008 09:42

Igår var vi hos min lillasyster och sydde om gardiner så de ska passa i husvagnen,TACK Emma! Det blev super bra.

Wictor tycker om att vara hos Emma och Johan, leker för fullt.

Deras katt Petter-Niklas (som följde med i hus köpet) rev Wictor. Wictor var på han massor och Petter-Niklas sa ifrån. Wictor blev jätte ledsen och sa "umma att" i säker 30 min, hahaha!


När vi kom hem fick Wictor lite mat sen nattade jag han, gick jätte bra!

Sen gick jag ner för att kolla på TV, då ringde Lauris. Pratade bort nästan 1,5 timme, skönt!

Har ju inte pratat med henne på länge, säkert 1 vecka!


Vid halv tolv kom Peter hem då hade jag fortfarande inte kollat färdigt på frusna män som jag spelat in :-D

Maja skrek en heldel igår kväll så det blev lite avbrott hela tiden.


Idag ska jag på efterkontroll, spännande!

Mamma ska följa med och kolla barnen och det känns även bra med tanke på min yrsel.

Sen blir det en tripp till mormor...........


Är det någon som vet om man kan bli yr av att man har dålig syn och behöver glasögon?????

Ovido - Quiz & Flashcards