Idus

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Ida - 16 juni 2008 16:38

Idag ringde de från BUP. Pratade med dem och det kom enheldel tårar.

Hon jag pratade med sa att det är nu vid 2 månader efter grav. som man brukar må dåligt och att det brukade bli jobbigare om man haft psykiska besvär innan.

Hon tyckte att det verkade lite akut med en tid och det tycker jag med. Jag vill absolut inte vänta tills efter sommaren. Men det kunde vara så att jag får gå till ett par olika, men det gör mig inget bättre att få komma dit.


Mamma ringde sen och då grät jag med. Jag vet att de finns där men svårt när jag själv inte kan sätta fingret riktigt på vad det är. Vet bara att jag väntat förlänge, att jag skulle gått när jag var gravid.

Jag hoppas bara att detta ska bli bra och att jag ska må bra!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards