Idus

Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Ida - 15 juni 2008 16:29

Är egentligen osäker på om jag ville skriva ngt här om detta. Vet inte vilka som läser och hur det kan tolkas men sen samtidigt kanske jag mår bra av att ventilera.........


När jag var på efterkontrollen i torsdags tyckte BM att jag skulle ringa BUP för att prata med en av deras psykologer...

Min grav. och allt med mormor har gjort att jag under några veckor mått dåligt och kan liksom inte ta mig ur det riktigt.

Allt som sker förstoras upp i min egna lilla värld och jag bara känner hur allt jobbigt äter upp mig.

Vet ju att alla hormoner spelar en stor roll, men i och med att jag inte gråter när jag behöver det utan sparar allt tills det absolut inte går längre så förvärras allt.

I fredags innan vi åkte ringde jag BUP och de skulle ringa upp, hade ett missat samtal vi 17 tiden som kan ha varit från dem. Får se om de ringer i morgon annars ringer jag igen.

Tror att det kan vara vettigt att prata med någon utomstående med allt..


Bm trodde att min yrsel kunde bero på att jag dricker för lite, min oro, bltr osv. Men skulle det inte bli bättre skulle jag gå till doktorn igen så han fick ta prover på sköldkörtlen som man visst kan få problem med efter en graviditet.


Får hoppas att allt vänder snart i allafall!

Av Ida - 15 juni 2008 16:21

I fredags begav vi oss alltså till Malmö på Wictor och Majas äldsta kusin Fridas student.

Vi åkte hemifrån strax efter 8 (jag somnade kl 2 den natten ). Vi stannade och åt på Ikea, sen körde vi till limhamn där vi skulle övernatta på campingen. Gjorde oss iordning med stress fart. Sen till Svalöv där Fridas skola låg. Vi hann se när hon åkte i väg i någon fräsig bil :-D

Sen åkte vi vidare till fest lokalen. Vi åt gid mat och det var trevligt. Wictor hade super kul med alla barn och tonåringar.

På kvällen begav vi oss till husvagnen och mös :-D


Lördagen tog vi det lugnt åkte till ikea igen och strosade och sen innan vi åkte hem lekte vi  på en lekplats med kusinerna och fikade.


Idag har vi hämtat sten och handlat, nu måste städas i råttboet ;-)


Ovido - Quiz & Flashcards