Idus

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Ida - 26 maj 2008 09:24

Denna veckan är Peter hemma med oss :-D Har massa på schemat, ska ju ha kalas här på lördag. Vi blir nog strax över 20 st. Rättså mycket barn så det är inköpt mycket godis till gottepåsarna, ska nog ha en fiskdamm. >Det hade vi redan förra året när vi hade piratfest för Wictor. Detta året slår vi inte på så stort :-D

Vi ska även ha 6 st natt gäster lördag till söndag. Peter bror med familj från malmö är det som ska stanna över. Ser fram emot det jätte mycket!! De har inte träffat Maja än sen har vi så himla kul när vi träffas.


Igår var det ju morsdag. En bra dag, fick lotter och en nobless ask (som jag sa till Peter att köpa). Jag vann 60 kr så nya lotter ska inhandlas .:-D

På fm åkte vi till Peters mamma i ysane och fikade, träffade Peter vror med familj från bromölla där. Det var trevligt.

På EM gick vi till mamma och pappa, gick först inom kyrkogården och la lite lijekonvaljer på min morfars grav. Han hade både namnsdag och födelsedag igår.

Hos mina föräldrar åt vi tillsammans med mina syskon.KUL

Maja sov i stortsätt heladagen och Wictor var som oftast jätte duktig.

GIck till och med ganska bra att somna på kvällen med.


I lördags kväll var laura m familj här. Wictor och Astrid lekte och busade bra. De hade både mat och efterrätt med sig, så gott och vilken lyx!

En trevlig kväll som alltid med familjen Malm!


Ska lägga in lite bilder i dag så ni får se hur stor Maja är :-D

Hon väger mer än vad Wictor gjorde vid denna åldern och då vägde Wictor ca 400 G mer vid födslen :-D

Ovido - Quiz & Flashcards