Idus

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Ida - 16 maj 2008 22:08

Ja nu är det verkligen ett tag sen sist, det har bara inte blivit av att jag har satt mig vid datorn....

Jag har åkt på mjölkstockning och varit lite halvdålig. Idag var jag på ammningsmottagningen ch träffade en urgullig BM som skrev ut nässpray som skulle göra att det blev bättre och det är redan jätte mycket bättre.


Vi har även varit på BVC och vägt Maja, hon väger 3960g så 360 g upp på 8 dagar. Kanon bra!!!!


I EM begav jag mig ut på promenad med barnen, vi gick hem till min syster Emma och hennes sambos nya hus.>De har flyttat idag, jätte mysigt hus!


I går var vi hos Emilie och Peter i deras nya hus. Jätte fint, det passar den perfekt!! Vi hade jätte trevlig och hoppas att vi kan göra om det flera ggr i sommar. Hos oss oxå själv klart :-D

Maja och Wictor fick massa fina presenter, TACK!!


I morgon är det dags att äntligen gratulera Calle på hans 5 årsdag (försent dock )


Kram till er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards