Idus

Alla inlägg den 17 maj 2008

Av Ida - 17 maj 2008 19:43

Idag har jag försökt städa lite, inte lätt när man har 2 barn....

Maja äter bra och det går 2-3  timmar i mellan målen nu, skönt det var lite kämpigt när hon åt 1 gång i timmen.


Idag har jag, Wictor och Maja varit med mamma o pappa på EKO. Hittade en klänning och en kjol till Maja :-D

Sen begav vi oss till sölvesborg och min storebror på kalas för Calle. Wictor älskar verkligen sina kusiner!


Nu har vi mumsat på pizza, gott men jag orkar inte ens en halv längre.


Wictor blir duktigare och duktigare, han har sten koll på vart Maja är och när han inte har det frågar han vart hon är. Vill pussa och krama henne. Inte alls arg längre! Skönt! Däremot kan han bli lite avis när jag har henne mycket och han vill gärna vara med mig!

Tack Liz för tipset om att det kunde vara kolsyra!!

Av Ida - 17 maj 2008 09:19

I natt somnade Maja vid 12.00, hon hade magknip efter att jag inte hållt mig borta från kolsyrat :-(

Magknipet har för övrigt varit mycket bättre sen jag slutade dricka kolsyrat, har till och med kunnat skipa magdropparna.

I allafall så sov Maja till 6.30 innan hon ville ha mat, jippi!! Sen sov hon vidare till 9 :-D  Så jag är utvilad!!


Måste tvätta i dag, usch så tråkigt!



Ha en bra dag! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards