Idus

Alla inlägg under augusti 2008

Av Ida - 5 augusti 2008 16:51

Nu har min kompis Cattis åkt hem, jätte kul att träffa henne.  Var längesen sist!

Min syster och Hennes sambo Johan kom oxå inom, trevligt, trevligt!


Nu börjar det kurra i magen men ingen av oss orkar med att ordna mat...


Skriver kanske mer sen :-D

Av Ida - 4 augusti 2008 11:30

Rätt skönt med regn oxå, fast bara nån dag då och då :-D

I dag låg jag och Maja till 10,skönt!

Nu har jag för 5011:e gången kollat om mina pengar från FSK är på ingång. Inte fått ngt därifrån än... Men icke! :-(


Wictor sitter på sitt rum och leker och sjunger.

Senare idag ska vi på kalas som jag skrivit innan och i morogn kommer min vän Cattis som jag inte set gå gud vet när. Blir första gången hon träffar Loppan :-D


Igår kväll satt jag och pratade i telfon med Lina en bra stund, vi han ju knappt prata när det var här på doptillställningen. Synd att vi inte ses så ofta. De har så många som sliter i dem när de är nere ... men vi ska nog upp snart till dem.

Av Ida - 3 augusti 2008 21:08

Idag har vår lilla Loppan Karlsson döpts i Elleholms kyrka.

Allt gick bra och hon skötte sig prima i famnen på Gudmor Emma i kyrkan.


Det var dock lite stressigt på fm som vanligt fast att man tycker man har förberett m,m.


Maja fick massa fina presenter, TACK!


När alla gäster gått ringde vi till Emilie och Peter osm inte kunde komma på dopet för Emilie kände sig krasslig. Hon kände sig ock bättre på kvällen så vi körde upp med mat och efterrätt till dem. Blev att vi stannade på kaffe och pratade en bra stund, trevligt!


I morgon ska vi på kalas till min syster Emmas sambo som fyller 26 :-D

Av Ida - 2 augusti 2008 10:22

Idag åker vi hem, det planerade vi bra för det regnar här idag :-D


Har massa att fixa, ska köra och handla på hemvägen sen i kväll är det mys med hjärtat som gäller!


Och i morgon är det stora dagen för Loppan...och hennes mamma o pappa som ska se till att över 40 gäster trivs...hjälp!!!!

Av Ida - 1 augusti 2008 08:39

I morgon är det dags för hemfärd :-(

Hade gärna stannat några dagar till men på lördag ska Loppan döpas så vi måste hem och fixa till det sista.


Igår kväll drack jag alkohol för första gången på 1 år. Inte direkt gott måste jag ju säga, hade klarat mig utan det.

Vi satt uppe till halv ett och snattrade, kul!


Idag blir det nog stranden på Em igen coh sen börjar vi nog packa så smått, tältet tar vi ner i kväll så är det klart.


Kul att ni kommenterar igen, de fina orden värmer!!!

Ovido - Quiz & Flashcards