Idus

Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Ida - 8 augusti 2008 10:09

Nu har jag bokat 2 campingplatser på Lysingsbadet i Västervik.

Vi ska åka dit på onsdag med mamma, pappa och Theá och Calle. Blir även ett besök på Astrid Lindgrens värld. Ska bli kul!


Igår EM åkte vi till Tingsryd och äventyrsbadet. Wictor gillade inte den stora bassängen men inne på varmbadet var det super kul. Även Maja njöt till fullo och det gick super. Kommer nog besökas flitigt till hösten tror jag!


Idag ska vi fixa 30 årspresent till Peters kompis Patrik som fyller år i morgon. Vi ska till Karlskrona och gå ut och äta. Wictor ska vara hos mina föräldrar, Maja har vi inte bestämt hur vi ska göra med än. Mina föräldrar tycker vi ska lämna henne med. Men i såfall blir det ev över natten!! USch vet inte om jag vill det. Fast för Majas skull är det nog lugnare där än på en resturang.


Hoppas att min ångest som kom på besök igen ska försvinna. Är dock inte så intensivt men jobbigt ändå.

Min teori är att det kan bero på att jag har/haft ägglossning.

Det konstiga är att jag hade mens 2 ggr förra månaden med 1 veckas uppehåll. Mamma sa att det kan vara så innan det kommer igång riktigt igen. Någon som vet????

Ovido - Quiz & Flashcards