Idus

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Ida - 17 augusti 2008 21:43

Blev en super kul dag med Anya, Sanna och Anna. Smikad, fixad i håret och fotad av proffs!

Här är bilderna jag valde.

Inte jätte nöjd med det blåa vid ögonen men det skulle förstärka mina ögon enligt han som smikade mig. Han var utbildad i London så jag litade på honom ;-)

Lite lustigt var det att posera framför kameran men kul tillslut :-D

Av Ida - 17 augusti 2008 08:05

Älskade Emma

Mamma saknar dig så

Undrar hur du har det

I himlen den blå


Emma, min Emma… tycker så

Mycket om ditt namn

Tänker på hur mysigt de skulle

bli att hålla dig i min famn


Lilla gumman, önskar så

att du kunnat stanna kvar

Såg ju fram emot att du skulle komma,

Fast inte ännu på många dar


Alldeles för liten såg du ut

men ändå var du så fin

Redan mammas mörka hår o

Exakt din pappas min


Lilla ängel, varför

Gör så ont i mammas hjärta

Tomheten jag känner

Är en så hemsk smärta


Tror och vet att en vacker dag

Så får vi träffas igen

Mamma, pappa, storasyster

O så du, kära lilla vän


av Lauris den 15 augusti 2008 kl 13:28
Av Ida - 17 augusti 2008 07:58

Sitter nu i husvagnen i malmö. I går påväg hem från Västervik så bestämde vi att vi skulle fortsätta ner till Malmö allihopa och sova där ett par nätter. Så det blev bara ett snabbt stopp hemma så jag fick packa ihop mina kläder och sen smsa till Anya att vi åkte redan idag :-D


Hade egentligen inte tänkt att bloggs nu utan bara kolla om någon kommenterat och sen kollat Lisas blogg.

Men när jag läste Lauris helt underbara dikt blev jag så rörd att jag måste kommentera!!!!

Lilla Gumman Lauris!!! Gud så fin dikt!! Har du skrivit den själv?

Hoppas att vi kan ses i veckan och att jag får se lilla söta Emma!

Hoppas det är ok att jag visar upp din dikt i min blogg om inte så tar jag bort den sen! MASSOR AV KRAMAR!



Vår semester i västervik har varit helt enormt kul, berättar mer sen

kolla:

www.lysingsbadet.se


www.alv.se




Ovido - Quiz & Flashcards