Idus

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Ida - 12 augusti 2008 08:10

Tycker det är mysigt att vakna lite tidigare än de andra och få lite dator tid.. Har suttit här en stund men nu kom lilleman tippande och sitter och myser i mammas knä med en ficklampa.


Igår FM fick min mamma och jag lite egentid. Vi var på jysk, i några affärer i stan och apoteket. kul!

Jag har även packat barnens kläder inför semestern i morgon och tvättat lakanen som vi har i husvagnen.

Så idag sk jag göra det sista och sen ska vi även handla all mat, blir billigare än att handla där. Blir ändå alltig ngt litet man handlar.


I morgon innan vi kör ska jag till BUP så vi kör inte fören vid 2 tiden.


I natt bytte jag sida i sängen med Peter, sa att i natt tar du Maja. Han blev lite sur och sa: då får du gå ner och blanda mat första gången. Det gjorde jag. Han hade försökt med nappen så länge att hon skrek av hunger och väckte så klart Wictor.

Andra gången hon vaknade fick jag peta på Peter för han låg så gott och sov. Han får nog ta fler nätter så han ställer om sig på att vakna ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards