Idus

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Ida - 10 augusti 2008 19:36

 I fredags åkte vi och mina föräldrar till EKO för lite shopping. Fast först blev det ett stopp i pukavik för att kolla på en husvagn. Mina föräldrar har varit sugen på en lite större husvagn. De hittade en som var super fin och byte in sin ena bil mot den. Bra byte, för det hade 3 bilar. De ärvde mormors bil.


Igår EM/kväll var vi på 30 års kalas i karlskrona, det vaar Peter kompis Patrik som fyllde år. Vi tänke först att vi stannar nog bara till 12 eller ngt sånt men kom inte hem förän 02 inatt.


Upp kl 8 och ner för att äta frukost hos mina föräldrar där även Wictor och Maja var. Vi beslöt oss för att låta dem sova där över natten, var det bästa för Majas skull då vi inte ville rycka upp henne när hon somnat. Det hade går super hon hade knappt inte ätit på natten, det hade räckt med nappen. Jag är nog lite för snabb med att ge henne mat.


KL 11 åkte vi till min kusin för att kolla på lite kläder Lizette hade med sig. Blev en hel del fint. Wictor tyckte det var kul att leka med hennes son Wilmer. Kul att se att han var så snäll mot honom och visste att han var mindre.


Kl 15 var vi på kalas i sölvesborg hos min brors dotter Theá som fyller 8 år i morgon egentligen. Massa barn igen och Wictor trivdes.


I morgon ska jag och mamma vara på jysk när dörrarna öppnas (rea), hon ska köpa lite grejs till hysvagnen (som Wictor säger).

Ovido - Quiz & Flashcards