Idus

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

modell för en dag!!

Av Ida - 17 augusti 2008 21:43

Blev en super kul dag med Anya, Sanna och Anna. Smikad, fixad i håret och fotad av proffs!

Här är bilderna jag valde.

Inte jätte nöjd med det blåa vid ögonen men det skulle förstärka mina ögon enligt han som smikade mig. Han var utbildad i London så jag litade på honom ;-)

Lite lustigt var det att posera framför kameran men kul tillslut :-D

 
 
Cattis

Cattis

18 augusti 2008 07:03

Åhhh vilka snygga bilder vännen!!! Du är ju jättesnygger på dem!!
Kram

http://www.lugnahornan.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

18 augusti 2008 09:47

Äkta MILF :) ha ha :P

http://lisoball.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Liz

18 augusti 2008 12:03

WOW! bruttan va snygg du är!! :-) jag vill oxå! ;-) hur mycket kostade det? Ni hade trevligt ja...?

 
Ingen bild

Lauris

18 augusti 2008 16:05

hihihi! Blev till en början helt full i skratt. Inte för att du ser ´rolig ut utan för att jag levde mig in i´hur de måste ha känts o stå där o se seriöst snygg ut. hihi:-)
Men jättefina bilder, verkligen. Såå fin e du...eller snygg rättare sagt. Hade me velat göra nåt sånt...nån gång.
kram

 
maleena

maleena

18 augusti 2008 17:46

guud så fiina blider =) jätte fina..!

kram på dig

http://maleena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anna

18 augusti 2008 19:39

Hur snygg som helst vännen! Skitbra bilder... Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards