Idus

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Ida - 4 september 2011 20:30

Har varit en super helg med massa roligheter!!!! :-)


I fredags kom Svenne ,Madde och Felix hit. Vi åt och bokade Göteborgs weekend. Ska bli jätte kul!


I lördags fm åkte vi till familjen Arvidsson och fikade,lekte och pratade. Var super trevligt.

Efter det åkte vi till stan sen hem för att göra vid oss för 40 års fest.

Vi hade en jätte rolig kväll med god mat och fint sällskap. Barnen trivdes och lekte hela kvällen. Jag fick Ture gos och det är jag så lycklig över :-)


Idag när jag vaknade kände jag mig grymt bakis. Väldigt konstigt med tanke på att jag drack 3 glas vin (!!!!) Mått super illa och haft skallebang.

12.30  var det dop för Wille i Elleholms kyrka. Vi var osäkra på om vi skulle kunna åk dit. Wictor har nämligen blivit jätte förkyld och hes. :-(

Väntan nu i förkylnings tider.

Men Wictor hade varit ganska pigg fram till i eftermiddags. Han säger själv att han inte orkar gå till förskolan i morgon, lilleman <3


Som sagt så har det varit en super helg men en stressig. Var en stressig dag i skolan i fredags också och den känslan har hållt sig kvar.

Stress gör mig inte gott. Blir irriterad JÄTTe lätt och har inte varit direkt trevlig mot min Peter alltid denna helgen..... :-(


Den 16/9 har vi varit gifta i 5 år så då blir det hotell helg med familjen. Inte långt bort men ändå lite lyxigt. Kan vi behöva! :-)




Ovido - Quiz & Flashcards