Idus

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ida - 26 september 2011 18:48

Måndag igen... Betydligt piggare idag än vad jag var förra veckan.

Att jag var så trött förra veckan och inte ville inget annat än vila gjorde att det inte blev något plugg på kvällarna när barnen somnat.

Idag gjorde jag därför en lista på allt skolarbete som ska göras. Det blev en lista på 6 punkter. (!!!) 

3 av dem har jag jobbat undan sen jag kom hem vid 15.30 den 4:e och 5:e håller jag på med. Den 6:e är ett grupparbete som vi ska fortsätta med imorgon på lektionstid. Så nu känner jag att jag har allt under mer kontroll. Det är roligare att plugga när allt inte hopar sig. Då ger jag gärna upp :-S


Hur veckan ser ut vet jag inte än. Helgen är bokad med framförallt en sak som jag ser framemot MYCKET :-)





Ovido - Quiz & Flashcards