Idus

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Ida - 8 september 2011 14:04

Idag fick vi sluta 11.30 i skolan och i morgon är vi "lediga". Detta betyder att jag varit "ledig" 2 dagar denna veckan och haft 2 halvdagar i skolan. Skönt kan man ju tycka.

Men förkylningen har ju definitivt gjort att jag inte kunnat uppskatta det. Att vi sen har 2 arbeten som ska lämnas in nästa onsdag gör ju att man känner sig lite stressad.

Inlämning 1 mailade jag precis in.

Har kommit på att jag är väldigt osäker på hur saker ska göras. Vet inte vad som förväntas. Har bett Peter läsa igenom arbetet och han säger VG +, hahaha. Det litar jag på ;-)

Efter första betygsamtalet har jag verkligen fått prestationsångest. Läraren sa att jag var en högpresterande elev och kunde därför välja vilket betyg jag ville ha och hur mycket tid jag vill lägga.  :S ÅNGEST!

Efter det har jag blivit osäker på mig själv och det jag gör...kllas det press?? ;-)


Igår tittade vi på Änglagård, det är denna andra inlämningen handlar om.

Åter till skolarbetet så jag kan ta helg sen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards