Idus

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Ida - 25 september 2011 21:21

Igår styrde vi saaben mot vä. Anna och hennes fina familj har flyttat in i ett super fint hus där. Vi åt gott och alla hade en jätte trevlig kväll!Idag sov hela familjen länge. När jag vaknat körde jag för att handla lite. Sen städade vi och jag förberedde mer bytardags kläder. Efter lunchtid kom barnens farmor på besök. Jag skulle intervjua henne, en skoluppgift. Sen blev det en runda i svampskogen, vi hittade massa svamp och det var skönt med friskluft!!I veckan ska jag bli duktig på att ta lite promenader. Dels för min urusla kondis men också gör att jag känner att jag behöver komma i från och bara få ladda batteri. Eftermiddags veckorna är ganska kämpiga.

Av Ida - 25 september 2011 21:17

Just nu, eller ja ofta saknar jag min Skövde vän. Lina, min barndoms vän. Som jag gått igenom det mesta med! Önskar att vi kunde bo närmre varandra. Kunna ta en kaffe, promenad eller ett glas vin med. Hoppas jag snart ska få mig en lina dos!!

Ovido - Quiz & Flashcards