Idus

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Lördag

Av Ida - 21 augusti 2010 08:08

Det betyder LEDIG; det är denna eller ja främst fredag jag har haft siktet inställt på sen i onsdag kan man säga. Blir knäpp av denna värk. Mest nacke och huvudvärk!

Sen är tant röd på intågande detta resulterade i att jag grät en skvätt i går när jag kom hem. En sak som gjorde mig ledsen...osäker på om jag hade reagerat så utan dessa hormoner.

På måndag måste jag se till att få tid att ringa barnmorskorna och boka tid till att byta till en hormonspiral. Är en dum telefontid bara,mitt i inskolningen. Men jag måste.

Idag var vi bjudna till Svenne och Madde,våra fina vänner. Men jag känner att jag behöver bara få vara när jag inte känner mig ok.

Vi får se vad vi gör i stället. Behöver ha en familjedag, veckorna hinner vi inte ta vara på varandra alls.

Tur att Svenne och Madde förstår det betyder mycket, TACK!



 
 
Ingen bild

Madeleine

21 augusti 2010 09:37

Du behöver verkligen inte tacka oss även om jag förstår att du vill göra det då du är en sådan underbar person! Vi bryr oss om dig och vill att du mår bra i första hand! Ta det så lugnt du kan i helgen och umgås med din söta familj så ses vi förhoppningsvis nästa lördag! Många kramar från Madde och Svenne

Ida

21 augusti 2010 09:50

Tack fina du!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards