Idus

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Bad

Av Ida - 22 augusti 2010 19:41

Har satt maken och barnen i ett bad. Är såå klibbigt ute att man hade behövt bada flera gånger per dag men inte bra för huden det inte.


Tog mig ut lite innan. Hitta lite kantareller :-)

Pratade med mamma inna så vi ska nog ta en tur till våra gömmer.

Svampgömmorna de är hemliga de, så är det för alla :-)

Hade velat plocka med blåbär också. Det är kul!


    

Lat

Av Ida - 22 augusti 2010 16:30

Nu har jag suttit och latat mig hela dagen. Peter är i farten med att städa och laga mat. Men jag orkar inte!! Vill bara slöa och hämta kraft.

Sen ska det väl erkännas att magen är lite körig och toan fått sig x antal besök.. Hoppas det är ngt jag fått i mig så jag slipper vara hemma i morgon, håll tummarna!!


Jag har börjat fundera över valet nu i september. Jag vet inte hur jag ska rösta.

Har gjort en del test på nätet och alla säger samma. Nu ska är bara läsas med.

Testa själva på:

http://val2010.menmo.se/pt/valkompass.html

Av Ida - 22 augusti 2010 13:09

Håller på att göra de årliga fotoböckerna till barnen. Gör alltid ett för varje sommar. Detta året blir det för våran och sommaren.

Det var bra pris på fotoböcker nu på www.visaprint.se


Av Ida - 22 augusti 2010 11:52

 

En ugly bild på mig men vill bara visa mina nya glasögon.. :-) Älskade lilleman <3 

  

Maja fin med "öjehänge" <3


Av Ida - 22 augusti 2010 10:55

Åhhh är gotte sugen i dag så jag tror jag smäller av!

Tantröd känningar och lakrits och chocklad är det jag tänker på...håll ut Ida!


En ganska mulen dag och jag har redan legat nerbäddad och tittat på en film Valentine´s day , en film i min smak man kan bara titta utan att tänka för mycket :-) Sen var den bra med, ett plus.

Vi började titta på filmen i går men jag somnade vilket inte alls är ovanligt. Därför tittade jag klart nu på morgonen.

Men jag hade gärna fortsatt denna dagen i samma tema. Sängen och film....kanske lite glass med :-)


Av Ida - 22 augusti 2010 08:11

Idag gäller det att ladda inför en jobb vecka till. Taggad? njaaa vet inte.


I morgon har vi personalmöte,Peter ska jobba över. Mina föräldrar är på semester. Jag har bara skjutit på det...ja eller varför är det jag som ska ordna det?? jag har ju en man. Men jo det är jag som måste fixa det... ;-)


Får ta i tu med det i dag.


Av Ida - 22 augusti 2010 07:38

Jag vaknade vid 7 tiden låg kvar..Hörde sen Maja " jag vaken nu, vill inte sova mer".

Man smälter <3


Vi gick upp och satte oss vid tv:n. Där ett av favorit programmen började, Fiffi!

Sen ville hon vara utklädd till batman och att Wictor ska vakna :-)


Jag har drömt om min mormor i natt och är riktigt mossig i huvudet när jag vaknade. Vaknar inte till riktigt och har svårt att veta vad som har hänt och inte hänt. Lustigt det där.



Ovido - Quiz & Flashcards