Idus

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Ida - 20 augusti 2010 06:53

Åh härligt jag gillar att jobba fredagar. Då vet man att man slipper dagen efter ;-)

Brukar längta till fredag kvällen och har planer på var vi ska göra..oftast slutar de med att jag somnar tidigt för att jag inte orkar. Men känslas av att kunna planera att vara uppe länge ,titta på film, mysa mm den är go.


Nu har vi varit och lämnat Peter på jobbet för andra dagen i rad. Ena bilen är nämligen sönder. Det är skönt att kunna hjälpas åt med barnen. Sen åker jag hem med dem och bara tar det lugnt :-) Äter frukost och myser.


Jag har min sena fredag i dag, det är bra att börja med den så har man det gjort.


Efter besöket hos kiropraktorn i går fcik jag grym huvudvärk. La m ig för att vila men det blev i stället familjebus i sängen. Det och en värktablett hjälpte bra.

Idag känner jag mig lite mörbultad, oppas att det inte ska bli värre.



Ovido - Quiz & Flashcards