Idus

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Ida - 20 september 2008 10:41


Har ni kollat in outleten på lindexhemsida???




http://www.lindex.com/se/Category/Default.aspx?id=2274992

Av Ida - 20 september 2008 10:31

Sitter här och smaskar på godis, tycker det är tillåtet att göra det så här tidigt om man har tant röd på besök. :-D

 Känns inte så kul att gå på bröllop när man är precis i början av mensen:-(

Svullen och sur



Nu på morgonen kom min underbara Lauris hit och skulle hämnta deras resesäng som varit här. I morgon träffas vi igen då vi ska på bytaredagen.

Är så ledsen för Henrik och Lauris situation, att de inte fick behålla sin Emma. Gör så ont i mig när Lauris är ledsen. Fast att jag inte varit i närheten av det de varit med om så vet jag i mitt mammahjärta hur Lauris kropp bara skriker efter Emma. Allt kommer inte bli bra men det kommer kännas bättre för dem tidsnog. Sorgen måste få sin tid, man måste ge den sin tid. Vad det än gäller..



Jag stekte kantareller till frukost och överaskade min älskling med, det uppskattade han!

Snart ska jag hoppa in i duschen....tar ju sin lilla tid att göra sig i ordning.. Är ju ingen skönhet direkt så det krävs massor för att göra det bättre :-)


Maleena: Det är du som ska ha tack! Känns bra nu när jag vet, blir lättare att kommentera och stötta då!




Ovido - Quiz & Flashcards