Idus

Alla inlägg den 9 september 2008

EM

Av Ida - 9 september 2008 13:39

Det var trevlig på föräldrargruppen. Barnen låg på en filt och busade :-)


När jag kom hem hade paketer med villevallakläderna kommit. Blev ju kläder med samma mönster och färger som Frida hade på Oliver och Moa :-)


Hade även fått ett paket med pop kläder jag köpt via tradera. Jätte fint skick!!

Nu har jag beställt kläder till barnen på Lindex. Oranga plysch byxor till barnen. De har varit slut överallt men nu verkar de har fyllt på så jag blev lycklig.

Nu får det vara slut handlat på ett tag, iallafall till bytardagen den 21 september :-)


Om 45 min kommer min älskling hem och vi ska till öronmottagningen med Wictor. Tyckte det var bäst att Peter var med då det blir han som får vara med om det blir operation. Får se om jag känner att jag kan vara med. Gillar inte tanken på att han ska sövas :-(




Av Ida - 9 september 2008 08:13

Ja nu är en ny vecka påbörjad och Wictor har valt att inleda den med trots.

Igår var han rätt jobbig, jag trodde det berodde på att han var trött så jag lät honom sova i 30 min. Nix pix det var det inte han vaknade likadan och sen hade vi trotsWictor vaken till 22 på kvällen.

Han kan alltså inte sova alls på dagarna.


Igår var vi på öppna förskolan igen mycket barn och mammor. Det var kul!

Maja var vaken i stort sätt hela tiden. Hon sov typ bara 1,5 timme på heladagen och var skitglad därimellan :-D
Efter öppna gick vi till min syster Emma. Där la jag Maja på golvet och rätt som det var låg om på mage och ett par sekunder på rygg igen :-D Duktiga Loppan!

 Sen kom Peter och hämtade oss där och vi hmtade karaoken som kommit och även ett paket från HM till mig.

Hade beställt kläder till bröllopet, HERREGUD för modet jag så ut som en tant! Varför är nästan alla klänningar blommiga, hatar det modet faktiskt. Modellen på klänningen var skit fin så det var synd att den var så ful i övrigt.


Idag kommer min syster hit och ska passa Wictor. Jag och Maja ska på föräldrargrupps träff. Det kommer en logoped dit och ska prata, intressant!


Och i morgon ska Emma passa Wictor igen för då ska jag och Maja på rytmik stund.


Får se hur det går att lämna Wictor för han bryter samman när han inte får följa med mig. Är så mammig för tillfället. Älskade lilleman.


Jag har börjat kolla kurser på högskolan. Ska nog studera på halvfart i stället för att börja jobba i januari.... Tycker om att studera men vet ej till vad då jag börjat i frågasätta mitt yrke. Är det det jag vill göra resten av livet?!?

Ovido - Quiz & Flashcards