Idus

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Ida - 1 september 2008 14:26

Ny vecka och Peters sista lediga vecka sen börjar allvaret. Hoppas att det ska gå bra men det tror jag.


I dag har jag och min trollungar varit på öppna förskolan i församlingshemmet. Många (eller lagom) som var där och det var himla trevligt och kul att träffa lite folk. Wictor trivdes med.

Blev bjuden på klädparty (Gangstar). Emilia som håller i det lärde jag känna när jag gick i föräldrar gruppen med Wictor. Vi har sen träffats ibland och hade även barnen på samma avd. på förskolan. Men jag ska hem till hennes svägerska (som jag är i samma föräldrar grupp denna gången) på torsdag för det ska vara hemma hos henne. Ska bli kul! På torsdag blir det även öppna förskolan igen.


I kväll ska vi på det hemliga mötet :-D Inte super hemligt men man vet aldrig vilka som läser här så det förblir hemligt lite till.........



Grattis till LAURIS m.familj som idag har fått nycklarna till sitt nya hus!

Ovido - Quiz & Flashcards