Idus

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Ida - 2 september 2008 15:41

Jag och barnen är hemma själva. fick i uppdrag från BUP att jag skulle ha barnen själv och natta dem själv tills nästa gång. Vi ska dit i morgon.

Jag har varit själv med barnen massor den sista tiden och nattat dem med. Men på kvällarna har ju iof Peter varit hemma. Men det känns som att jag vill göra det så vi inte kommer dit i morgon och har skitit i det.  Taskigt med tanke på att vi får så mycket hjälp.

 Så Peter är på enmans tur :-D


Maja har fått smaka banan idag , gapade efter mer helatiden och när hon inte fick tillräckligt snabbt skrek hon :-D Lilla Loppan!


Jag och Wictor har ätit köttbullar och spagetthi, lyssnat på musik, lekt med lego, spelat memory och busat.





Av Ida - 2 september 2008 10:37

Här kommer lite blandade bilder som jag utlovat :-D

Ovido - Quiz & Flashcards