Idus

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Ida - 10 september 2008 17:38

Åhhh orkar inte en heldag med trots Wictor faktiskt. Vet ju att det går över men fy för massa tjabb och gråt hela dagen. Tempade han idag för att chansa på att jag kanske kunde skylla på feber :-D


Rytmikstunden var super mysig, vi var "bara" 5 mammor och 5 barn idag men ska komma 3 till nästa gång. Lagom och bra!


 Jag och Wictor har bakar idag med "negerbollar"


Nu ska vi iväg och tanka, handla och posta tradera försäljningen.


Imorgon är det öppna förskolan 9-11 sen ska vi till Efva ;-)

Nej Emilie heter hon ju egentligen men vid en period i våra liv kallade vi varnadra Eva och Efva, hahaha!! Blir lite fika med henne och mammor och barn. Såklart Malte med :-)

Vi tar med oss lite fika, vi hbar ju endel efter 2 dagars bak.

Frida: ska lägga ut bilder sen när de har de på sig :-D Gillade kläderna super!!!

Av Ida - 10 september 2008 09:05

Vi som har haft sån tur med barn som sover länge...så slutar de nu ;-)

Beror antagligen på att jag väckt dom nu när vi börjat gå på lite olika aktiviteter.


Igår EM bakade jag och Wictor chockladmuffins med vit chocklad i och smällt vitchocklad över. Blev bra och Wictor gillade det verkligen!!


Besöket hos doktorn gick bra, vi ska dit igen i november och göra hörseltest och ev. operation sen oxå.


Nattningen gick bra med trotsWictor, Maja dock busade med sina pappa. Snacka om att jag blev galen sen när han gjort henne övertrött. För när vi gick upp väckte hon Wictor med sitt galande och han i sin tur trodde det var morgon :-(

Sa nog en hel del dumma ord till Peter :-( Men blev sur för det slutade med att jag fick natta om barnen igen....


 Snart kommer Emma och ska passa Wictor medans jag och Maja ska på rytmik.

Ovido - Quiz & Flashcards