Idus

Alla inlägg den 4 september 2008

Av Ida - 4 september 2008 22:08

Nu har jag läst lisas blogg och kommenterat massor, haha!


Blev endel inhandlat på klädpartyt till barnen idag. Fina kläder har de. Jag funderar själv på att ha ett party sen, får se.

Blev lite sur på hemvägen, går inte in på vad men jag bestämde mig för att inte vara snäll mot alla. Får inte ngt tillbaks på vissa håll har jag insett :-(


Lägger in lite bilder på min underbaraste barn!


Njut

Av Ida - 4 september 2008 12:19

Tack för alla kommentarer. :-D


Jag vet inte om jag är stark för att jag vågar öppna mig. Jag gör det för att det är lättare att umgås med folk då. Lättare för dem att förstå om jag ställer in ngt eller inte känner att jag vill.

Sen tror jag att det är fler än vad man tror som mår dåligt och jag vill berätta om hur det kan vara. det är även en del i att jag ska må bättre.

Det är så viktigt att man får hjälp tidigt om man mår dåligt och det får man ju bara om man själv ber om det. Ett jobbigt men nödvändigt steg enligt mig.


Idag har jag och barnen varit på öppna förskolan igen, super trevligt! Kommer vi besöka flitigt i höst!

Det ända jobbiga är väl att vi måste ställa klockan. Våra barn sover ju till 9 och i bland ännu längre. men det är ju lyxproblem! :-D

I kväll ska jag och Maja på klädparty (Gangstar) det ska bli kul. Wictor får vara hemma och få egentid med siin pappsi.

Ovido - Quiz & Flashcards