Idus

Direktlänk till inlägg 5 september 2008

trött

Av Ida - 5 september 2008 17:57

Det var längesen jag var sååååååååååå jäkla trött. Yr i bollen och ögonen orkar knappt hålla sig uppe.


Nu har jag betalat kläderna som jag beställde igår på klädpartyt hoppas  att de ska vara fina. Alla som beställde igår fick ett varsit hemlig paket. Sen kunde man även beställa hemliga paket för 50 kr. Kläderna är ju värda mer så jag beställde ett varsitt till barnen..hoppas på ngt fint.


I FM var min syster yster Emma här och vi sjöng lite singstar, tappade nästan rösten efter allt galande.


Vi har inhandlat en karaoke DVD till Peters 30 årsfest den 27 september :-D ska bli kuligt!


Nu ska vi ner och lämna barnens grejer och vagn hos mamma o pappa så det inte blir så stressigt i morgon. Stressigt kommer det bli ändå....

 
 
Ingen bild

Lauris

6 september 2008 21:17

hej bästa Ida!
Nu känns de längesen vi sågs igen o hördes igen. Miss you:-)
Ska veta att du verkligen hör till mina bästa vänner. Ja kanske du till o med ligger å första plats. hihi:-) Mycke smörande idag.
Hoppas du haft en kul dag idag o när ni är på hemligt uppdrag. Har inte en susning om vad ni ska hitta på. Ganska frustrerande. haha:-) Är mer nyfiken än vad som är hälsosamt;-)
Idag har jag haft en jobbig dag o igår oxå. Du vet det där me att ja inte visste vart bilderna var osv. Som tur är har de kommit till rätta. Grät floder när de dök upp.. av lättnad men samtidigt av sorg... Såå ledsen idag oxå, tänkt massa på Emma. VAtt så mycke med flytten nu sen ett tag tillbaks att ja knappt hunnit tänka på det som hände. Men nu när de börjat lugna sig dyker det upp igen. Så jäkla ledsen över att hon inte ska komma till oss som det var tänkt, kan knappt förstå att de är sant:-( Astrid satt o sa idag när hon åt mellanmål. Emma söt, Emma badar himlen. Så sa jag. Ja, Emma är söt. Så tittade hon på mig o sa: Mamma ledsen (såg väl lite ledsen ut i ögonen) Astrid är så go när jag är ledsen. Märker det direkt även om de inte riner tårar. Har idag flera ggr plötsligt stått o klappat mig på axeln o sen kramat mig. Lilla gumman, inte lätt...:-(
Kul att ni börjat på gympa nu du o Wic. Bestämt mig för att vänta med att börja med Astrid tills våren. Hänt så mycke i hennes liv nu o gör fortf så tror hon inte behöver mer nytt nu på ett tag. Men ser fram emomt att börja med henne till våren. Eller om henrik får den äran. Han behöver verkligen vara med henne nu. Är sjukt mammig. Jobbigt för oss alla.
Underbar bild på Wic o Maja i soffan. Såå fina:-) Superkort.
Du, bytardagen i mörrum är den 21:e. Ska vi boka in den. så hänger peter o astrid med o håller peter o barnen sällskap så länge. Så kan vi äta ihop o så. sen kan vi ifall vi sålt åka ner o hämta pengarna sen efteråt. va tror du om det?
Massor av kramar från mig

Du, jobbigt att läsa att du mår upp o ner men tycker som så många andra "kommenterare" att de är att du skriver om det. Hoppas de bra dagarna blir fler o fler...*kramar om*

 
Ingen bild

Emilie

7 september 2008 18:15

Lät inte mig komma nära kareokemaskinen haha... Hör av mig i veckan har några förslag på present till Peter men vill kolla med dig.

Kram på dig hjärtat mitt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards