Idus

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

God natt!

Av Ida - 26 december 2010 22:54

Dags att sova för att orka med en dag till ;) vi har haft barnens kusiner på besök lördag till söndag. Detta till barnens förtjusning.

 I morgon ska barnen och Peter till hans morbror på besök, jag ska in till stan för att fixa ett par grejjer och handla. På dagen kommer det kompisar hit och på kvällen sen får vi middagas gäster. Såååå kul!!!Tisdag ska ett gäng gamla klasskamrater komma hit, oj vad jag ser fram emot det!! Sen på onsdag drar vi till Skövde för nyårsfirande, mys och lek! Det ser vi fram emot. Som ni märker är det massor av saker att se fram emot! Nu sova, återkommer i morgon med mer inlägg och bilder!Sov gott!!

 
 
Bettan

Bettan

26 december 2010 23:05

God fortsättning! :)
kul att hitta dig här!
Hoppas julen har varit bra
och att allt är bra med dig!
KRAM

http://bettttan.bloggplatsen.se

Ida

28 december 2010 20:19

God fortsätting på dig oxå! :-)
Hoppas att allt är bra! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 december 2011 09:03

Idag ska herr Karlsson jobba, eftermiddag. Det känns skönt nu när han och barnen ligger och sover och jag vet att vi har några timmar tillsammans på förmiddagen. Men sen i kväll känns det mindre kul... :-( Hoppas på ett mirakel som gör att han blir...

Av Ida - 26 december 2011 08:54

Lite sen julhälsning men man hinner inte med, knappt sig själv! Ligger vaken och alla andra sover. Barnens kusiner har sovit här inatt till deras stora lycka! Det är tradition att det de sover här just den natten. Usch börjar få ångest över att ledi...

Av Ida - 22 december 2011 22:39

I kväll har jag tillsammans med fina Johanna gjort julgodis. Jag gjorde trillingnöt och wienernougat. Barnen gjorde Mozartkulor, det visade sig vara ett perfekt julgodis för barn att göra. Maja tyckte det var kul och gjorde jätte många :) Peter tog ...

Av Ida - 22 december 2011 11:13

Det är en pedagog på wictors förskola jag gillar. Känner alltid att hon ser alla barn när de kommer och hälsar dem välkomna. Känner mig alltid välkommen de dagar hon jobbar. När man tycker någon gör ngt bra ärr det viktigt att säga det tycker jag. ...

Av Ida - 21 december 2011 18:09

Är jag sjuk??? Har ingen lust att göra julgodis!!! På mitt schema står det att jag ska göra julgodis....orkar inte.... Den julkänsla jag hade innan har jag tappat någonstans..... Kanske skulle göra Wienernogat och trilling nöt...kanske jag h...

Ovido - Quiz & Flashcards