Idus

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Ida - 6 december 2010 19:12

 LINDA

Årets mama hjälte, lever min och med största sannolikhet sin egen mardröm. Hon har inflammatorisk bröstcancer.

 Ändå lyckas hon genom sin blogg förmedla sån positivitet och styrka.

Linda är småbarns förälder.

Jag läser hennes blogg dagligen och Linda har nu haft det tufft.

Titta in på hennes blogg eller skänk pengar till cancerfonden

sms:a BESEGRA 2219

till 72988

då skänker du 50:-


Stor styrke kram till er som just nu kämpar, speciellt till dig

Av Ida - 6 december 2010 19:00

Med risk för att vara tjatig måste jag skriva att det är 4 dagar kvar tills vår tripp till Ullared. 4 dagar kvar med detta långa håret.

 

Kommer sakna mina hjärtan jätte mycket men jag vet att de kommer ha jätte roligt med alla som vill ta hand om dem.

Wictor längtar och ser fram emot julgodis bak, mys och julavslutning på handbollen.



Glöm inte glädja,rösta på Sofies bidrag:

http://mythos-beach.apollo.se/WCHvJ



Av Ida - 6 december 2010 18:54

Idag kom julkorten vi beställde. Sitter nu och skriver adressen så de bara är att posta sen.

Tänk förr när man hade adressbok, numer är eniro min adressbok. Perfekt enligt mig!

Julkorten blev jätte fina och vi är nöjda!


    

Julkorts tagning 2006 och 2008

Ovido - Quiz & Flashcards