Idus

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Ida - 28 december 2010 21:32

Jag har tittat in vår kläderna på HM och hittat några favoriter.



www.hm.com


Av Ida - 28 december 2010 21:05

Frågade Wictor i går vilken julklapp han tyckte bäst om. Svaret blev: Calle.

Barnens kusiner sov här lördag till söndag. Det är vår tradition.

Wictor och Maja hade verkligen längtat efter att de skulle komma hit. Wictor släppte inte Calle många minuter. Han sov mellan kusinerna och. Maja var likadan fast med Thea då. Underbart!'

Men man inser också att det inte krävs en massa julklappar.

  

Underbara pojk! <3

Av Ida - 28 december 2010 20:31

Vilka härliga dagar vi har!

Igår var jag på stan och fixade lite presenter som jag för övrigt blev jätte nöjd över.

När jag kom hem fick vi besöka av vännerna fårn Skövde, barnen lekte och ade längtat efter varandra.

Till middag fick vi besök av en barndomskompis och hennes man. Vi hade jätte trevligt!

Idag har jag varit på jobbet några timmar för planering sen i eftermiddag har fina fina kompisar sen gymnasiet varit här. Många skratt blev det. Det ska vi göra om snart!!! <3

Nu pustar jag lite....

Jag har börjat packa inför Skövde resan i morgon. Ska bli skönt och KUL att komma dit!

Bilder:

Julafton

  

Juldagen

  

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards