Idus

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Ida - 30 december 2010 21:46

Idag har vi varit på liten shoppIng tripp. Vi gjorde en hel del fina fynd. Sen har det ätits och slappat. Känner verkligen att min mage slår bak ut av godiset jag tillåtit mig att äta. Men när vi kommer hem slutar jag med det... Då till midsommar. Mår inte bra av godis så är det. I morgon är det året 2010 sista dag. Vi har alla möjlighet till en ny start. För mig hoppas jag och tror att 2011 ska vara det året jag hittar tillbaks till mig, Ida! Att träffa gamla klass kamrater och mig " gammla bästis" gjorde mig så glad. Hoppas att få skratta hela 2011 med dig Lotta! :) hoppas att kunna träffa Skövde vännerna minst lika mycket som detta året. Ser fram emot bebisarna som beräknas födas 2011. Saker som tyngt mig har jag redan gjort mig av med och det är jag otroligt glad för!2011 är året eller hur?! Vad är era nyårslöften?!

Ovido - Quiz & Flashcards