Idus

Alla inlägg den 16 december 2010

HEJ

Av Ida - 16 december 2010 10:34

Längesen nu...tiden räcker inte riktigt till ibland.

Vi har gjort massor  sen jag bloggade sist och alla saker bara roliga saker!


Ska skriva mer om allt sen och visa lite bilder är min tanke...kanske jag hinner med något inlägg idag...vi får se.


Jag är hemma i dag och ska vara i morgon med. Vi har maginfluensan som herjar på jobbet och har gjort ett tag precis som på alla andra ställen.

Vet inte om det är min tur att drabbas eller om jag har magkatarr/halsbärnna. Har mått illa flera dagar och i morse var det värre och sen hade jag magont och fick springa på toa...lika bra att se det som magsjuka så jag knte smittar några på jobbet.

Surt att behöva vaa hemma när jag endast skulle jobba 4 dagar till innna min jullediget börjar!

Ovido - Quiz & Flashcards