Idus

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Ida - 23 november 2010 20:00

Jag pratade med min vän som bor i Skövde på min middagsrast. Där var det massa snö och sen fick jag bild på deras barn i pulkor. Lite avis är jag allt. Wictor tyckte vi skulle åka direkt till dem. Lockande att faktiskt åkt i helgen men nej renoveringen ska bli klar i helgen och sen är det ju första advent också :-)


Sen för den delen är det ju ca 2 vckor vi ska ut och köra en bit....till Ullared!

Blir så sugen när man kollar gekåsbloggen.



Denna skulle jag vilja ha!!

Av Ida - 23 november 2010 19:50

Har lyckats göra en egen header till min blogg som ni ser här ovan. Ingen märkvärdig men jag är helt klart nöjd.

Laddade ner gratis programmet photoscape och det var enkelt att använda :-)


Tror minsann att jag ska kolla lite TV och njuta av att det är lite lugnt.... Är ju alltid fullrulle här i veckorna och TV är något jag prioriterat bort...Annars är ju jag vanligtvis en riktig TV nörd.

Av Ida - 23 november 2010 18:56

Har två sovande barn brevid mig i sängen.Att Maja var trött kunde jag ju i och för sig räknat ut med ..... Hon testade nämligeen varenda gräns. Bra att de somnade så här tidigt för i morgon är det lämning redan 6.30 Sen hämtar jag dem 14.00 och så åker vi direkt på gympa.

Av Ida - 23 november 2010 07:40

Idag ska inte barnen lämnas fören 8.30 så det blev sovmorgon och frukost på sängen för dem. Samtidigt som vi vaknar till Mora träsk, en favorit här hemma.

Helgen var fullspäckad med kalas, 30 års fest och besök. I söndags kom fina Anna och hennes fin fina familj. Annas sambo är gluten intolerant och det är jag väl medveten om. Men ändå så kommer jag hem med mat med mjöl i från affären.

Blev att tänka om och skicka Peter till affären. Maten blev super god och det var huvudsaken!


Jag har en svacka... och efter en del utbrott upptäckte jag att tant röd är på intågande...Jag har tyvärr kopplat bort det sen jag fick spiralen insatt. Tänkt att den ska hjälpa direkt men jag får nog tänka om och inse att det kan ta 6 månader innan man kan se resultat....

Sen är jag ganska mör efter att ha haft mens i 4 veckor (!!!!)...


Tisdag i dag bara 3 dagar kvar innan helg!!



Ovido - Quiz & Flashcards