Idus

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Ida - 2 november 2010 19:57

FAN vad arg jag har varit idag! Försöker få ordning här hemma vilket inte är lätt. I och med min renovering så behövs det förvaring..mer än så kan jag inte skriva...sen har jag börjat på ett annat ställe och jag orkar egentligen inte. Men jag blir så trött av röran, ond cirkel! Sen är vi trötta efter alla vaken timmar på nätterna...barnen är inte krya natte tid alls! Jätte konstigt! När Wictor vaknade i morse sa han:"mamma jag är sjuk,förkyld!"

Sen på dagen är de mycket bättre men de hade inte fixat en dag hos dagmamman. Är ju ett annat tempo hemma när man kan "lulla" omkring. Maja har hostat var 10:e sekund i natt och haft så svullna ögon av ögoninflammationen. Sen i dag har det knappt varit något tills nu på kvällen då börjar det igen......


Flumigt inlägg..men så känner jag mig just  nu!

  

Ovido - Quiz & Flashcards