Idus

Alla inlägg den 4 november 2010

Hem

Av Ida - 4 november 2010 13:35

Peter är påväg hem efter 11(!!!!!) dagar i Mönsterås. Känns som evigheter sen vi sågs. Annars har ju jag som sagt trivts väldigt bra med att Peter jobbat i väg. Men det är ju nät han var i väg måndag till torsdag. Det är mer lagom. Eventuellt så är peter arbetslös i början av december... :( bara till att söka jobb för honom. Det kommer ju sååå lägligt nu när jag ska gå ner till 80% :( hoppas det löser sug för jag orkar inte med mer oro för sånt!! Jag röjjer för fullt här hemma, slänger massor och ännu mer ska det bli. Ändå ser det ut som ett bomb nedslag här hemma. Att bo i renovering är inte min frejj mår så dåligt av det. Ser ingen ände på skitet. Majas ögoninflammation är värre än innan. Hoppas det blir bra snart för på måndag är det fografering...

Ovido - Quiz & Flashcards