Idus

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Ida - 1 november 2010 21:27

Wictors favorit

Special agenten oso

Ett program som går på playhous disney, en kanal endast mormor och morfar har. Så fort det börjar ställer han sig upp och gör rörelserna :-)

Goa unge!!


HEJ

Av Ida - 1 november 2010 21:17

Segt med bloggning men all min tid har gått till renovering här hemma. Överraskningen till Peter som jag tyvärr inte kan skriva så mycket om... :-)

Peter kommer hem på torsdag och har då varit i väg i 1,5 vecka. LÄNGE om man frågar alla i familjen. Peter lider, det hörs på rösten när vi pratar, barnen saknar massor och Wictor vill ringa pappa varje dag för att säga kom hem nu. Maja saknar pappa, mest när hon är ledsen och jag, ja jag längtar massor efter min man!!! Längtar så där så att jag vill gråta i mellanåt faktiskt.

Men snart snart är vi samlade igen!

  


Jag är hemma och vabbar för att Wictor hade/har ögoninflammation.Sen även för att Maja hade ont i örat i natt.Det har gått över men i stället har hon fått ögoninflammation i båda ögonen. Inget kul för dem, Wictor led inte utav det men Maja är verkligen besvärad.

När man har ögoninflammation får man inte vara hos dagmamma eller förskola heller för den delen. Men IKEA där får man vara :-)

Mamma, jag och barnen körde dit i dag några timmar. Hade lite på listan men såklart glöms något. Inget super viktigt men ändå.


Ska snart krypa ner med min fina fina barn!!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards