Idus

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Ida - 15 november 2010 20:19

När jag körde hem i dag från jobbet lyssnade jag på radion och hörde reklam för en dejting sida..

En sida för gifta eller personer i relationer som tappat gnistan i sitt förhållande och sökte en affär. Väntade på att de skulle säga att det var ett skämt men det verkade det inte vara.

Googlade och visst fann jag denna sidan. Skrattretande tycker jag! Hahaha

Kolla in den ---->  http://www.victoriamilan.se/

Victoria Milan

Deras logga


VictoriaMilan

Gör ditt liv levande - ha en affär.

 

 



Victoria Milan

Av Ida - 15 november 2010 19:13

Barnen tittar på Pippi i sängen och då passade jag på att laga inte mindre än 4 av mina BH:s ....bygeln hoppar ut på alla håll och kanter...

Badade innan och nu sitter jag med grym öronvärk..hoppas det är vatten bara som snart ska rinna ut...orkar inte med någon förkylning. Men det skulle kunna vara det för jag har haft lite hals ont i några dagar. :-(


Jag har haft en super dag och den avslutas på bästa sätt med mina underbara, mys i sängen!

    


Peter kommer hem på torsdag, saknar honom! Fick sms av honom i dag där han skrev om ett oväntat telefonsamtal. Ett väldigt bra sådant..kan inte skriva så mycket än.


Nej nu får det bli värktablett mot denna grymma öron värk som tar kål på mig, GAHHH!


Ovido - Quiz & Flashcards