Idus

Alla inlägg under november 2008

Av Ida - 8 november 2008 17:19

Klockan är 17.20 och jag är såå trött, känns som sängen verkligen hade suttit fint nu :-)

Hoppas att barnen ska somna tidigt idag så vi kan få lite tid för varandra, bara jag och Peter...känns evigheter sen sist.


Maja har nog väldans ont i magen idag..skrikit och fisit massor.

Lilla Loppan!



Av Ida - 8 november 2008 11:29

Mina fina barn har sovit oroligt i natt. Känner mig lite sliten då vi var hos Peters bror med familj i bromölla igår kväll och sen upp "tidigt" för att gå på "umpan" med lilleman.


Idag ska vi dock ta det lungt, svärmor kommer hit och ska äta med oss. Blir ugnsbakadfalukorv och potatismos, gott de´ :-)


Sen i morgon är det ju farsdag. Handlade snabbt på EKO igår när vi var där...



     Känner mig sviken ibland...jag ser mig själv som en person som ger väldigt mycket och ställer upp....känns dock som att jag inte får lika mycket tillbaks när jag behöver det.... Bestämmer mig ofta för att jag ska sluta BARA tänka på mig själv....men lyckas inte....men denna gången ska jag inte ge upp lika lätt...


Av Ida - 6 november 2008 21:39

Av Ida - 6 november 2008 12:50

Idag vid 09.10 bestämde jag mig för att ta Wictor och köra till öppna förskolan. Blev snabba ryck men vi hann till fikan :-D

 Trevlig var det där i dag :-)


Kl 15 ska jag till psykologen sen blir det handling och hem och laga mat. Emilie och Peter kommer ju hit, ska bli trevligt trevlig.


Bjuder på bilder. (här är barnen i villervalla kläderna Frida :- D )

Bild 1: barnen i villervalla kläder

Bild 2: försök till julkorten....skit svårt att ta på 2 barn som inte är så samarbetsvilliga som man önskat. men världens finasteändå.

Av Ida - 5 november 2008 21:55

Fatta hur många det är som ska ha tvillingar...vet 3 stycken.... Måste tvillingboom eller ngt i karlshamns kommun! :-)

Är INTE avis. Har varit livrädd båda mina graviditeter, fast att jag vetat att det bara är en så har jag under förlossninge bävat för att det komma ut mer än en!

Under förlossningen med Wictor så frågade jag dem massor ggr; är ni säkra på att det bra är en?! hahaha! Sa till och med att jag lämnar kvar en av dem här då, hahaha!


Idag har vi varit och ätit hos min syster, i morgon kommer Emilie och Peter hit. Ska bli sååå kul! :-D

Ovido - Quiz & Flashcards