Idus

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Ida - 11 november 2008 09:13

Var sååå lycklig i går vi 19.30...båda barnen sov gott i sina sängar!.

Vid 21 tiden tänkta jag att jag går in i sängen och lägger mig och kollar lite på nätet. Maja ligger redan då och prata lite så jag fixar en flaska till henne och ger henne mat. Hon är dock super pigg och ler stort så fort hon ser mig. Men hon får ligga kvar..... efter en stund är hon dock sååå pigg så att hon väcker Wictor!!!! GAHHH

Blev att vi var vakna tills Peter kom hem kl 00.00 Så blev det med min tidiga kväll.


Ni tänker säkert; Varför sover alla i samma rum..?

Jo, det har blivit så för att Wictor har har sin astma och ett tag hade han attacker ofta och då vill vi ha han under kontroll. Sen när Maja skulle komma så kändes det inte rätt att låta han flytta ut.

Wictor kommer över till oss ganska ofta (inte så ofta nu), sen är han ine i vanliga fall så lätt väckt.

Men den störta anledningen, VI trivs i samma rum :-)



I fm står de städning på schemat, ska ju ha fin främmat från BC hahaha!

Sofie och barnen kommer hit, ska bli super kul!

Peter ska jobba EM och jag ska försöka sova tidigt i kväll iallfall! :-)


Ovido - Quiz & Flashcards