Idus

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Ida - 15 november 2008 12:16

Idag har pappa Peter varit med på gympan.....I går morse viskade jag i Wictors öra och sa: I morgon ska Wictor och mamma på gympan.

Wictor svarade: "nein pappa, ite" En förtvilad mamma frågade flera ggr om det faktiskt inte var så att mamma och Wictor skulle på gympan men nej. det blev i stället att vi åkte helafamiljen. Jag och Maja satt brevid och tittade på. Maja gillade det så mycket så hon hoppade över FM vilan :-)


Fick även mina Gangstar kläder, sååååå nöjd :-)


Om ca 1 timme kommer min syster och hennes sambo hit för att hämta barnen. De ska passa dem idag när vi ska bowla och äta på terassen men 6 st andra.

De ska ha barnen här hemma i kväll så att de får somna i sina sängar, framförallt för Lilla Loppans skull. Fast först ska de hälsa på syster sambos moster som fått barn...krångligt eller vad :-) Hon är inte gammal Johans moster utan  bara 30 år. Så jag har plockat fram lite av Majas kläde som de kan ha med sig till dem.


Blir ev så att vi kommer åka hit här efter vi ätit och sjunger lite karaoke :-)

Ska bli kul!!

Ovido - Quiz & Flashcards