Idus

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Ida - 12 november 2008 21:32

Barnen somnade tidigt...Wictor var varm så jag tempade 37,9...Sen vid 21 vakande han varm.tempade igen och då hade ha inte ens 37 :-9

Han vaknade säkert för att Emma och Johan var här :-)


Imorgon ska jag till bup kl 9 sen bär det nog av till IKEA, emma förljer kankse med me, kul!!!


Peter är ju ledig tors,fredag denna veckan!! I LOVE!


Fredag blir det dejt med Lauris m. familj. Lördag bowling med Svenne,madde, sanna,macke, patrik och Anya. Ska bli kul. Ska nog ev dricka en öl eller två....

 Syster yster ska passa barnen, lägga dem här hemma så vi kan få vakna med dem på söndag..MYS



Av Ida - 12 november 2008 19:43

                   www.gratismode.se/?c=5888


Få presentkort från bla. H&M!


Kolla in sidan!!!

Av Ida - 12 november 2008 15:17

Ångrar mig lägger upp en bild på snygga, söta och helt underbara syster!

SEG

Av Ida - 12 november 2008 15:11

Idag är jg skit seg, trött!


Igår var Sofie, Filip och Olivia här. Har inte haft så kul och trevligt på länge!

Barnen lekte jätte bra, så det blir måååånga fler träffar om jag får bestämma :-)

Ikväll är det bonde söker fruntimmer (citerar Lauris :-) ), min syster Emma och hennes Johan kommer hit. Blir lite varmamackor tänkte jag...


Igår var min syster och fotades (precis som jag var i malmö), vill ni se bild på min SNYGGA syster och har facebook så kolla in henne. Emma Bergqvist.



Idag har jag och lilleman varit duktiga och bakat, sockerkaka och brysselke. Blir lite känslig när jag bakade brysselkex, var nämligen min mormors specialite! *saknar* 

Wictor kunde äta massor av dem :-)

Ovido - Quiz & Flashcards